Apie mus
Vilniaus jaunųjų turistų centras – institucija įsikūrė 1969 metais.
Dabar Centre veikia 26 būreliai.
Būrelis yra mokamas.
Už būrelį gali mokėti valstybė.
Turizmo būrelis tai papildomas mokymasis apie keliavimo būdus.
Keliauti galima pesčiomis, lipant kalnais, valtimis, dviračiais.
Pas mus yra būreliai:
turizmo (eiti pesčiomis),
laipiojimo (lipti kalnais),
kraštotyros (pažinti Lietuvą).
Būreliuose dirba mokytojai.
Užsiėmimai vyksta centre, mokyklose, edukacinėse erdvėse ir gamtoje.
Užsiėmimai vyksta du arba daugiau kartų per savaitę.
Būrelius gali lankyti vaikai nuo 4 iki 12 klasės.
Vyksta konkursai, varžybos.
Kartais jie būna linksmi, o kartais sudėtingi.
Mokiniai vyksta į varžybas Lietuvoje ir užsienyje.
Mokiniai mokosi apie Lietuvą keliaudami po Lietuvą.
Šeštadieniais vyksta ėjimas pėsčiomis po Vilniaus apylinkes.
Šeštadieniais vyksta šventės, konkursai, susitikimai gamtoje.
Stiprūs ir sveiki mokiniai laipioja specialia sienele.
Vasarą vyksta stovyklos gamtoje.
Stovykloje mokosi apie Lietuvos gamtą, istorjią.
Stovykloje tikrina ką išmoko.
Stovykloje linksmai leidžia laiką.
Dalis mokinių rimtai tiria kraštą.
Mokiniai mokosi saugoti viską kas susiję su Lietuvą.
Mokiniai baigę mokymus gauna pažymėjimus.
Kai kuriuose renginiuose gali dalyvauti visi žmonės.
Mums labia svarbu, kad vaikai būtų gamtoje, ne tik žaistų telefonais.
Svarbu, kad vaikai lankytų tokį būrelį.
EIGU NORI PAKLAUSTI DĖL BŪRELIŲ, PASKAMBINK TELEFONU +37052611547
Mes esame Vasario 16-sios gatvėje 2, Vilniuje.